vrijdag 26 april 2019

#the100dayproject

Afgelopen jaar heb ik heel veel mooie en inspirerende werken voorbij zien komen tijdens het #the100dayproject. Toen ik dit jaar de aankondiging zag, kon ik niet anders dan deze commitment aangaan.
We zitten inmiddels op dag 24 en ik vind het super spannend of ik het inderdaad zal redden tot en met dag/project 100. Het project dat ik heb gekozen is elke dag een memorydex kaartje maken.  #onememorydexcardaday
Vorig jaar heb ik meegedaan aan een summer challenge op deze kaartjes en sindsdien stond de memorydex er een beetje zielig bij met maar 30 kaartjes. Hij begint nu al wat meer body te krijgen en ik ben nog maar op een kwart.
De eerste maand combineer ik het project met de challenge op Instagram van Birgit Koopsen #everythingcircles wat ik nog best heel moeilijk vind om 30 dagen dezelfde vorm terug te laten komen.  Hier is een overzichtje van de afgelopen drie weken.

Week 1 van #everythingcircles / #onememorydexcardaday

 Week 2 van #everythingcircles / #onememorydexcardaday

 Week 3 van #everythingcircles / #onememorydexcardaday

Geen opmerkingen:

Een reactie posten