dinsdag 7 mei 2019

The wisdom you seek is already within you

Voor de ♡ Dames van Julia ♡ heb ik een pagina gemaakt in een artjournal. 


Eerst met de gelplate en stencils van pronty by julia woning aan de gang geweest voor wat achtergrondjes.


 Met al die achtergrondjes heb ik een boekje van gemaakt met een deel van het MDF folded album 460.472.000, deze achtergrond is gemaakt met het roses stencil 470.765.007


Foam stamps Owl 494.904.007, twig 494.904.001, flowers 494.904.009 ingekleurd met inktense. De uil heb ik verlengd.


Ik was een vleugel vergeten toen ik het lijf van de uil langer maakte dus die heb ik los gemaakt en wat interessanter gemaakt door met twee kleuren het stencil grunge circle 2 470.765.008 erop te zetten. Zie volgende foto's






Alle onderdelen opgeplakt.


Tekst erbij met losse letterstempeltjes.


De letters geaccentueerd met een zwarte pen en de randen van de pagina zwart gemaakt. Ik hoop jullie hiermee geïnspireerd te hebben tot het spelen met deze leuke stempels en stencils. Veel plezier!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten